Khamis, 19 Mac 2009

Debat maya BPN lwn. BNM gagal

Malam tadi saya agak lewat 'online' kerana balik lambat ke rumah iaitu dalam pukul 10.30 malam.

Menjangkakan tentu sessi debat dalam Yahoo! Messenger masih belum tamat, saya terus mendaftar masuk.

Sebaik sahaja masuk, saya dialu-alukan dengan pesanan dari Yang Di-Pertua BPN, Panglima Perang Cyber bahawa lokasi perdebatan telah dipindahkan ke ruangan Chatroll Bloggers Pembela Negara.

Menjengah ke chatroll tersebut, saya memerhatikan senarai nama-nama pengunjung, namun tidak kelihatan kumpulan dari BNM.

Adakah sessi perdebatan sudah tamat?

Setelah beberapa ketika melayarkan diri di dalam chatroll tersebut, barulah diketahui debat malam tadi memang tidak terhasil kerana geng BNM menolak untuk diadakan perdebatan secara maya memandangkan cabaran asal adalah untuk berdebat secara nyata di lokasi dan tarikh yang akan ditentukan.

Sepertimana lazimnya para pemimpin politik akan berkata-kata apabila timbul sesuatu isu, bacalah kata-kata dari dua orang pemimpin (kalau boleh dikatakan sedemikian) dari pihak BPN dan BNM, mengulas berkenaan kegagalan perdebatan secara maya antara BPN dan BNM malam tadi :

Perisik Rakyat® - Blogger BPN: Pejuang Hampas..!

Panglima Perang Cyber - Cabaran Debat Diteruskan Malam Ini antara BPN dan BN

2 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Bila masa pulak saya buang ulasan di atas. Ini fitnah berniat jahat yang dilakukan oleh pihak Blogger.com ke atas saya!!

    BalasPadam